puff.webblogg.se

Augusti 2022

Publicerad 2022-08-24 10:01:00 i Allmänt,

Hej alla mina läsare. Jag väl tumörfri,men trots det ,mår jag trots ej bra. Jag har jobbat 50% i 2år.iblejan funkar väl bra,men mer tiden så leder jag hjärntrött mer och mer. Innan sommaren, så funderar jag mycket kommer orka att Jobba,och plus göra det man vill göra.Jag vill ju orka med min familj ,vänner och släkt. Ni vet att jag fått en underbar barnbarn,nu är han 3 5år.han ska bli storebror.så jag och min underbaraste man få ett till Barnbarn. Under semestern var det väl bra,sen efter man börja jobba. Så börja vägen bli mer mer trasig. Blir mer orkelös ,jätte trött ihuvudet.hjärntrötthet och blodtryck alltid efter 4timmars jobb.åker hem,äter lunch och kopplar av och då somnar mitt i ett teveprogram,musik och ljudbok. Jag blir en vanlig människa typ efter 3-4 timmar. Det händer så med när typ ledig med.lär gör något i trädgården och inne,så måste jag vila många gånger.,gör lite omtaget. När jag med mitt barnbarn, så är mest bara vara med honom.Men det börjar bli mer hjärntrött då med.Men trots det så kan han ju leka mycket själv . Och vara med mormor.Skönt har honom . Tillbaka ifrån början av den avsnittet. Mer mer hjärntrött och mer orkelös.Nu kommer min läkare sjukskriva mig 100% igen, med att jag kan få komma till jobbet ta många olika lätt uppgifter.som ledsagning,intrrhandling,plocka upp tvätt.mf.Hoppas bara Försäkringskassan går ned på det,att de betalar mig 100%. Annars får jag väl bara stanna hemmaoch ha "sjukpension"sjukersättning. Ha bara kyrkan,familj ,släkt och vänner .och minbästa katt. Men det älskar,jag men jag vill jobba med,så mycket jag orkar.kramar ifrån någon vet hur det blir med min väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela