puff.webblogg.se

december

Publicerad 2015-12-09 19:13:00 i Allmänt,

Hej på er mina läsare.förlåt om det var länge sen.nu får jag tyvärr berätta om min röngtensvar från röngten.tyvärr negativa svar.hjärnan var svullen fortfarande efter strålningen.sen har en liten till bredvid tumören i huvudet kommit upp.halsen finns kvar,kommit en till under käken.sen har de som jag tog bort imagen år2013 har kommit upp igen.skit skit.Men jag börjat med en ny behandling den 11/11.fick tablettform av cystiska,ska äta femdagar i rad.sen uppehåll några veckor.Efter strålningen fickkonstig med min balans.kunde inte gå i trappor utan hålla mig och kunde ej cykla.balansen harbli bra nu.Nu med den nya behanlingen,så blev jag trött trött orkar alls nästan ingeting.Jag sov i nästan tredagar ,gick bara upp och åt mat.matlust har jag.Efter de femdagar och en vecka börjar att mår bra.men att tänka sig för inte göra så mycket,då blir jag trött.Jag skull börja idag 9/12 med nästa beh.men jag får vänta tills om en vecka,för låga lymfocyter.
Jag hoppas att cancer bara lägger sig stadigt och inte växer mer och inga nya.för då man ju leva cancer och bara behandlas då och d¨å.Jag ska ju leva länge.kram och ta hand om er.kolla er kroppar.bruna fläckar och konstiga knölar

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela