puff.webblogg.se

29/7 2015

Publicerad 2015-07-29 09:41:00 i Allmänt,

Hej på er.jag vill bara skriva av mig lite.Just nu känner jag mig nervös och ledsen.Fast jag har inget ont någonstans.Jag är någ nervös inför läkarbesöket den 14/8.Jag kan ju bara hoppas det bästa.Jag vet att jag har mina vänner bakom mig,som står bredvid mig och
min underbara familj.Jag ber till gud varje dag.Jag har varit religös hela min uppväxt,men nu har jag
blivit mer religiös efter jag har drabbats av min sjukdom.Jag.  känner ju
att gud finns hos mig.men jag känner allifall
ledsen.vet inte varför.hjälp mig gud nu.😭jag vill bara den är fuckcancer
försvinner,så jag kan få leva som vanligt.kram på mina
närakära vänner.ni vet vilka som står mig
närmast.Tack att ni bara finns nära mig.
(Sören,sofia,Ida,mamma,pappa,Jane,Christian,Pia Och Niklas.och min släkt.mf..De står mig närmast.tack alla andra med som jag vet som tänker på mig.kramar på er och lev i nuet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela