puff.webblogg.se

December 2018

Publicerad 2018-12-18 09:17:56 i Allmänt,

Hej alla mina läsare! Förlåt om det var ett tag sen och att ni inte ha fått veta hur mitt senaste läkarbesök var, Jag var på mitt läkarbesök ,slutet av oktober. Jag gick in till min läkare,var lite nervös och då fick jag något gott besked av honom. Han sa att Körteln i magen(metassen) var 20mm stor,men den var inaktiv och han sa att han visste inte om det var någon metass i körtel eller bara förändring av efter operation.På halsen ligger som vanligt,men den är en godartig,så den kommer jag har jämt. Min läkare var faktiskt glad för min skull och sa att jag var typ tumör fri,men ska fortsätta min behandling opdivo(immunterapi) i ett år till. Om körtel ligger då, som nu och inga förändringar,så får jag avsluta behandlingen. Tack medicinpristagarna att de har hittat rätt medicin till mig och hoppas den kommer funka för alla cancerformar,snart. Jag fundera länge vad han sa jag blev lite lättnad,efter 6år med malignt melanom så ser jag och tänker ljus ut i framtiden. Jag längtar efter nästa år. hur mår jag nu: jag mår bra,men fortfarande trött i huvudet,när gör för mycket,men jag känner efter och vet när jag måste vila.Jag har börjat att gå med i väntjänsten och där genom har en kontakt med en tant.Vi går ut och går. och sen ska jag vara kontaktperson genom Lss,detta året.Se om hur mycket man orkar.Det är så skönt att göra något,än att bara sitta hemma,det är inte jag.Jag går ut gå mycket,det tycker att det är viktigt, för att må bra. god jul och gott nytt år.på er alla mina vänner.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela