puff.webblogg.se

April

Publicerad 2015-04-25 12:35:00 i Allmänt,

Nu ska berätta lite. I min mun så sa de att de inte var någon farlig förändringar. Men de ska operera bort den allifall och ta prov på den för vara 100% säkra att inte är melanom i munnen. Det är bra att de är nogrann.sen ska börja få en ny behandling, för hoppas att cancercellerna i halsen försvinner.Det är kemi terapi.nästan som cystastiska.fyra gånger behandling kommer det bli.3timmar på sjukhuset varje gång.Den kan ge allvarliga biverkningar, så man måste direkt behandla biverkningar med.Jag hoppas och bara leta på läkarvården att alla mina tumörceller dör.Jag vill ju bara få leva ett skapligt normalt liv och få umgås med er mina vänner och familj.Då just nu är jag heltid sjukskriven för att orka med allt nu. Många kramar på er.Jag säger att snart orkar inte vara stark. Jag bryter ut snart.men jag vill fixa detta. Snälla gud hjälp mig och var med mig nu.tur att jag har min familj och vänner.bilden får min stora dag i mitt liv.mitt bröllop med min undetbaraste man.året var 20040904

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela