puff.webblogg.se

30/4

Publicerad 2017-04-30 12:00:00 i Allmänt,

Jag mår väl skapligt bra trots cancern.Det finns ilymkörtel i högra sidan på magen kvar.Just nu äter jag min cyastika medicin.fem dagar och uppehåll tre veckor.vet inget mer.Jag gör lite fint i min trädgård.fyra plantor gurkor som växer vill komma ut till växthuset.Hoppas det blir varmare.tomatplantor gick inte i år att så från början.Jag får handla färdiga plantor i år.Jag måste vila mycket,annars orkar jag inte umgås med mina vänner .men jag är ju inte någon bara sitter still.måste ha något göra.Jag har bestämt mig att jag kommer vara hemma till skiten i min kropp försvinner för gott.Jag haft cancern i fem år.hoppas jag får fira om 6år att cancern är borta på min 50årsdag.då blir det en stor fest.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela