puff.webblogg.se

22/11 2017

Publicerad 2017-11-22 15:53:00 i Allmänt,

Igår var jag på mitt tre månads kontroll hos min läkare i Linköping. Innan hade jag röngta mig hela kroppen . Jag fick meddelande om min nya behandling opdivo hade funkat på mig. Den hade det. lymfkörtlarna (metasserna) hade faktiskt minskar lite.vilken glädje besked.Så nu fortsätter med den behandlingen,se länge den funkar på mig.För alla andra behandlingar har bara funkat 1,5 år. Men just nu känner mig skapligt pigg.Gör det jag vill och vilar mig.Jag orkar mest ungefär 1-2 timmar. Jag har fått biverkningar,jätte ont i fot,handlederna och ibland knäna.Men det känns bättre när jag går.Jag bakar bakar för min terapi.Ska börja lite julmat, vegatriskt så min dotter Sofia får lite jul mat. Hon och jag ska hälpas till. Har det bra med er där ute och ta en dag i taget,det gör jag och vara med era vänner och släkt,för det gör jag.
På sjukhuset ,när jag får min behandlingen opdivo (Pd1)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela