puff.webblogg.se

en vinterdag i janauri 2015

Publicerad 2015-01-21 10:21:00 i Allmänt,

 
Hej alla mina bloggläsare. Det var ett tag sen. Jag har varit på läkarebesök den 7/1,där fick faktiskt ett glädjebesked,.att lymfkörtlarna (tumörerna) var så små de syndes nästan inte,läkaren sa nästan 100% att cancern var borta.Men jag måste fortsätta med medicinen,för om jag skulle sluta med den nu ,så kanske det blir större igen och fler.det skönt att jag fått medicinen och att den hjälper mig.Men jag skulle önska att fler skulle kunna få och att det inte beror på var man bor att alla med hudcancer ka n bli friska och leva skapligt normalt liv.Man måste alltid vara fortfarande var uppmärksam med solen.Än mer när man äter medicinen. Men just nu jobbar halvtid.Det beror på att allt efter cancern har gett mig.en mindre rörlig vä.arm,den kommer någ aldrig bli 100% bra..Den orkar inte lika mycket mer,jag är skit ledsen för den och kommer att bli påminn hela mitt liv.Hoppas jag kommer att orka jobba halvtid på jobbet,för jag vill ju jobba och att jag kommer klara mig utan behöva hjälp,.tur att jag min underbara MAN SÖREN och MINA DÖTTRAR som hjälper till med massor och står ut med mig, fast om jag klagar på min armen.Jag älskar er. Mina FÖRÄLDRAR stötar mig och hjälper och all min släkt.Det är skönt att ha VÄNNER utanför familjen som orkar med mig också och stötar och hjälper och bara finns där.alla ni hjälper så mycket ni vill och orkar.det skönt att ni finns. Tack allihopa.alla ihop.Ni är värda en stor ROS OCH KRAM.Jag skulle vilja bjuda alla på en står fest,eller någonting.Jag hoppas att vi få ha roligt tillsammans länge i livet.i många år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela