puff.webblogg.se

Maj 2016

Publicerad 2016-05-13 09:26:00 i Allmänt,

Läkarbsöket gick skapligt bra.min medicin Termozolomid hjälper mig.de flesta minskar fortfarande,finns kvar.höhjärnhalva ökat lite,men min läkare såg inget specillet.så den kan ej vara stor. sedan 2012 har jag varit med om olika behandlningen:.
1.operation av lymfkörtlarna i halsen,axeln,armhålan,vä.sida.
2.strålning på detta
3.operation lymfkörtlar i magen 2013,både före och efter sommaren.jobbat under tiden.arb.träna på jobbet
4.2013-11 får äta medicin zelboraf,åt den ca.15mån.
5.2014-01 upptäckte något i ögat och något i huvudet,jobbat till och ifrån på jobbet
6.2015-03 upptäckte en knöl på axeln
7. 2015-05 börja med yervoj,ont huvudet tiil ifrån
8. upptäckte att i huvudet växt.
9. strålning av huvudet,fem dagar.
10.tappa balansen,trött,orkelös
11.december börja med Termozolomid,äter fortfarande.den hjälper
Får ej köra bil för melanomenet i huvudet.
JAG MÅR FAKTISKT TOPPEN.TOPPFORM TROTS CANCERN.
tränar,går och cyklar.
Jag ska börja jobba på måndag 16/5 75%, 25% sjukskriven.Hoppas allt bli bra snart.så jag kan få övningköra med min dotter Sofia.
ha bra ute alla ihopa.njut av sol och och naturen, med alla fina blommarna.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela