puff.webblogg.se

sommaren, 2013

Publicerad 2014-07-29 12:24:00 i Allmänt,

Hej igen alla bloggläsare Först måste jag skriva att det vart fel datum när jag började med min arbetsträning. det var 20/3 2013 och fram till 4/6 2013 I april var jag ett på läkarbesök för rutinmässigt. då de att det såg bra ut.När jag röntga mig i maj så åkte jag på läkarebesök den 30/5. Då följde Min vän Jane med. Då sa Min läkare att de har hittat i magen lymfkörtel som var för stor ,som de är tvungna att ta bort.jag vart ledsen, var inte cancern borta ännu.så jag fick en tid för operation igen. jag operade sig18/6. den dagen följde mamma och pappa med, det skulle inte ta så långt tid då.läkaren satt i en nål i magen för att de skulle kunna hitta rätt knöl, för den var ej så står.detta tog det ungefär 2h. Jag fick sova sen fick gå ut själv till ett slags vilorum och fick kaffe och macka. vid 13,30 ringde jag mina föräldrar att jag var färdig för att åka hem, de var hälsa på min morbror.Jag blev sjukskriven i en vecka.så jag hann bara jobba på mitt egna schema 9 dagar.. efter operationen var det midsommar. efter sjukskriven efter en vecka hade jag semster.Under midsommar kom alla kompisar med sina husvagnar och fira midsommar. under midsommar dagen kom två kompisar till. då hade jag alla mina nära kära vänner där. det var härligt.Då trivs jag och mår bra.efter midsommar åkte jag och mina tjejer på ett kyrkligt läger(tältläger) i en vecka, det var härligt.,det var länge sen jag var på sånt läger.När min man Sören fick semster åkte vi bara denna semster dagsutflykter. Denna sommaren var det så att jag våga släppa taget första gången med mina tjejer,. de var ju 15 och 11 år.. De fick vara helt hållt själva några helger hemma själva och de klara sig väldigt bra med detoch trivdes med det.. vi hela familjen mådde bra med det.. Sören och jag fick bara ro om oss själv,som ett förälskad par. Vi var hos våra fina vänner i Reymere med husvagnen,några gånger både själva och vi hade tjejerna med också ibland..Vi åkte till Stockholm och sov på hotell hela familjen och gick på grönalund och lite till.det var den semstern.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela