puff.webblogg.se

en fin låt 22/1 2018

Publicerad 2018-01-23 10:24:00 i Allmänt,

Jag vill ger er två fina låtar.Jag hoppas jag får vara med på Idas student om tre år. Spelar ingen roll hur jag mår bara att jag orkar vara med.Detta är mitt nya mål,hoppas jag når det. Just nu mår väl jag bra,men jag vet ej hur framtiden blir och hur jag mår,blir jag tumörfri?,kommer metasser ökar? kommer de står still? Många frågor.Ofta av mina behandlingar har det funka i 1.5år. hur händer det med den. Opdivo. kommer det med den,än så länge efter 10 behandlingar ca. funkar det och minskar ,men sen? hur länge? https://www.youtube.com/watch?v=j8VdehTuZfw https://www.youtube.com/watch?v=9XojNnZho-s Kram på er.inne i min kropp mår jag inte så bra tänker tänker och är ledsen.många kramar på er alla mina vänner. min bok kämpa glöd finns hos mig fler och den finns också på Söderköpings biloteket också.välkommen och höra av er om ni vill ha en bok om mig. 0727121581.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela