puff.webblogg.se

April 2016

Publicerad 2016-04-22 14:11:00 i Allmänt,

hej på er mina blogläsare.Förlåt om det var ett tag sen.man måste ha lust att skriva.Just nu sitter jag och väntar på röntgensvar som jag tog den 19/4.Jag skulle vilja hoppas ännu ett postiv besked,som förra gången.då hade alla cancerceller minskat med 50-70%.Jag orkar ej snart med min cancer,jag vill bli frisk och bara gå på kontroller.Den katten ni ser är våran lilla Myzan, som vi har fått av tvåst fina,underbara vänner. Snart är hon 1 år.10maj fyller hon 1år.Det är en jätte skön känsla att ha lilla busiga Myzan.4/5 ska jag på läkarbesök, Jag lyssnar mycket musik och målar i min bok,tränar1ggr vecka på friskis svettis,gå promenader varje dag,när jag har lust,bassängträning 1ggr/vecka. Jag har planterat tomater ,gurka, melon och paprika till mitt växthus,för att inte tänka för mycket på beskedet. Jag vill leva ett normalt liv med min familj och vänner.Har haft den dumma cancer i fyraår.skit skit. Hjälp mig nu gud att bota cancern. KRAM på er var ni är. Ta vara på livet, liv och njut.
 
.
 

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela