puff.webblogg.se

21/2 2017

Publicerad 2017-02-21 11:39:29 i Allmänt,

En vecka efter Min operation av Metass/tumör i huvudet Det fick bort hela tumören,det är skönt. Nu ska bara åka till min Läkare i Linköping, omkring vid min födelsedag och se vad för behandling jag kommer få till min metass i lymfkörtel i magen,som finns kvar.Just är det enda som finns kvar efter 5 år. Så ser det ut just nu.på huvudet.de kommer ta bort stygnen imorgon onsdag 22/2 2017.
Men jag känner faktiskt just nu ljuset på framtiden och börjar försiktigt att planera. Det blir bara bättre och bättre.Jag börjar minskar med värktabletterna,känner av lite då tyvärr.Så jag tror att jag få alvedon kvar länge,men det är ju bättre,än att ha ont. Men trött är jag. Jag tar lite i taget,sitter bara slöar,får mycket upppassning av min familj.Just nu jag skriver så snöar det,jag som längtar till vår. Jag längtar att min fina familj ska snart åka iväg på en liten dygns kryssning. det behöver vi nu,för bara rå om varandra.Vi åker i början av Mars. Jag ska börja allifall idag att så grönsaker i små krukor och plantera om pelagornerna också.Det är min terapi med trädgården.Man vill ha något att göra,och detta kan man sitta ner och plantera.Det så skönt att få pyssla med det och sen få se när det växer i trädgården och växthuset. Jag kommer ha: Tomater,Gurka,Paprika,i växthuset.I trädgårdslandet blir lite senare med: Sallat,Potatis,Rödbetor och morötter, ev. lök..Jag kommer ha lite ört kryddor i min lilla trädgårdslåda också. Plantera lite blommor också senare När snön försvinner ska lägga lite hästskit i trädgårdslandet och runt alla mina bär buskar och börja gräva i min kompost,se hur fin jord jag har där eller inte. Jag kommer in handla fläderbuske,det tycker jag om.(fläderdricka).Sen ska handla två -tre st rosbuskar,för att ha några fler.Jag älskar rosor .Många kramar till er.Jag har också lovat till mig att jag ska be om hjälp från alla och ta vara och tänka på mig nu,mer än nånsin jag har gjort.Jag säger till när behöver hjälp .Jag önskar att umgås mycket med er mina vänner,på fika eller pratstund.kramar

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela