puff.webblogg.se

Cancerbehandling

Publicerad 2014-05-25 10:00:22 i Allmänt,

Godmorgon mina läsare
 
Denna bloggsida kommer handla mest om hur man ska ta vara på livet,när man drappas utav en sjukdom mitt i livet.
Jag drappades av det när jag var 39,5 år. jag fick besked om  Hudcancer16/10 2012..Just nu efter två år så äter jag medicin för det Den hjälper, men hoppas på att den har försvunnit helt snart, Så jag slipper äta mer medicin.Om det är fler som har drabbas av cancer får ni gärna skriva och berätta ,det för mig,det är lättare att prata med de som har drabbas av sammma sak och hur man ska leva med det i hela livet. Jag får ju ej vara mer i solen. Måste har massor med kläder.Jag fortsätter mer sedan och berättar lite mer om hela min behandling.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela