puff.webblogg.se

28/8 2017

Publicerad 2017-08-28 06:34:00 i Allmänt,

Hej alla. Just nu känner mig pigg.Jag orkar väldigt mycket.Jag går långa Sträckor utan bli trött. Jag blir ej trött i huvudet, när umgås och träffa folk.blir ej Trött När jag går på möten blir ej trött huvudet eller. Cykla går bra med. Svårt att starta, men sen inget problem. Men jag gör lite och vila i mellan saker jag gör.städning tar väl en hel dag. Men när man har tid så gör ingeting.man Slipper stressa.imorgon ska jag till min läkare och få höra hur Min cancern ligger till.man Kan bara hoppas på det bästa efter 5år med cancern.snälla nu Vill ej höra något skit tråkiga nyheter,för det orkar jag inte med. Ha bra På er alla där ute.kram Jag vet inte vad skulle göra om cancern har växt och utvecklas. Kram på er.ta vara på livet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela