puff.webblogg.se

januari 2016

Publicerad 2016-01-29 13:44:00 i Allmänt,

idag har jag varit på läkarbesök angånde röngten och se om den nya behanlingen har hjälpt.Det har den.Alla metaser har minskat med 50-70%.jag blev glad,det känns om att det vänder nu,denna gång.Jag mår väldigt toppen bra.Jag har ej mått så bra sedan cancern startade.vi ska fira nu lite.Visst hade de minskat lite för ett år sen,men jag är mycket bättre nu,i både fysisk och psysisk. bara fortsätta med behandlingen i tre månader, så kanske metaser minskar helt hållet.det blir fest i midsommar.jag är glad.härom dagen så fick jag en överraskningmiddag.den måste gjort att ganska mycket.Niklas kom och hämta mig och körde hem till dem.Där öppnade Pia,jag tog av mig köksdörren var stängd ,jag knackade på och öppna och där stog mina tjejvänner.Jane,Ann,Annelie;Camilla och Pia.tack att ni finns. Därför det gör också att metatser minskar så mycket, för att jag vet att ni står bakom mig.kramar till min underbara man Sören och mina flickor.sofia ,ida.att ni finns.Nu ska vi döda resten metaser i tre månader .nu ser vi att det vänder.Skönt, kramar allihopa,som jag vet ni tänker på mig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela