puff.webblogg.se

Mars 2021

Publicerad 2021-03-16 16:24:22 i Allmänt,

Hej alla vänner och släkt Boqvist, Lönnqvist Lennermark Jag skulle vilja att alla mina vänner och släkt och att de går in på mn bloggi ,läser och kommentera. Jag vill träffa alla er,trots pandemi. Ute hos oss. Jag har så mycket hjärntrött efter alla olika behandlingar. Trots det är jag väl envis och stark som alla säger till mig.♥️Jag jobbar än så länge halvtid. På mitt jobb,som jag haft i 11år.cancer 9år. Vet hur länge man orka gå på sin väg och laga och välja i korsningar. Man ta vara på livet och leva nu.och göra det man vill göra. Snart tar Ida student,det blir en fin upplevelse. Hon tar studenten på min mans födelsedag.10/6.♥️🍷🍷🎂 Jag längtar efter den dagen.. Nu tänker idag. Se hur kommer bli med mitt jobb.jag jobba allifall halvtid ,till 30/4.sen blir det bara dagtid om jag orkar.vill helst,det.Men det viktigaste är att orka vara med min familj,släkt,all släkt och vänner. Vi alla måste lappa upp och välja vägar i våra liv.den aldrig rak . Vi får aldrig ge upp. Jag håller på med att skriva bok nummer två,så mycket jag orkar. Hoppas vi syns snart,.. Man ska Prioritera släkt och vänner först.det gör jag,så mycket jag orkar.de har man inte hela livet, jämt.ta vara dagen som kommer. Ta kontakt med sina släktingar och de närmaste vänner. ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela