puff.webblogg.se

Augusti 2020

Publicerad 2020-08-05 19:22:49 i Allmänt,

Ett år utan behandlingar, bara kontroller med röngten. 2019 oktober börja jobba igen efter tre års heltids sjukskriven. Börja lite sakta 25%,först,se om jag orkade jobba. Det gick väl bra,med världens Goa familj och vänner som stod bakom mig.❤🐈🍷 Vägen då? Jo känns som bara bli bättre bättre väg.just då,så jag bestämde mig 1/4 att gå upp till 50% genom hemtjänsten. De röngten bilden jag gjort se faktiskt bra ut,finns inget kvar,i min kropp,nu. Men kan ej ropa hej riktigt ännu. Man vet inte om jag kommer välja rätt väg och hur min väg kommer ser ut längre fram?☀️ Jag fort farande mål .små .som Idas student nästa år. Jag fick uppleva ett jätte fint bröllop.min stora dotter Sofia gifte i somras med sin kille Rollah. Tänk att min väg fick uppleva detta.sofia var så fin och min barnbarn Sallar var så fin och duktig,snart 1.5år.Rollah är så fin man till in dotter . Jag är överlycklig att jag har kämpat och fick uppleva min äldsta dotter bröllop.Nu är det idasstudent,(Min yngsta dotter)står nästa fina sak.Att se fram mot.barnen blir äldre . Jag blivit lite trött i huvudet,mer och mer,men de säger att man kan bli det efter man har avslutat behandlingar. Få se det innebär. Så nu kör vi halvtid på jobbet,än så länge,när det funkar,och tar hand om barn ,barnbarn och umgås med vänner och släkt,då kommer det kanske Vägen bli lagad och hel igenbra.❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🐈🍷🍷🍷 Ta hand om varandra och kämpa och vara envisa det är bästa motto.❤🌷

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela