puff.webblogg.se

2/10

Publicerad 2018-10-02 15:44:00 i Allmänt,

Hej alla läsare Jag vill bara berätta lite hur jag mår just nu.jag fundera mycket över,hur senast röngten i huvudet ser ut.vet inte än.det är väl tre veckor sen.jag är väldigt hjärntrött och när ska göra något så få lite ont i huvudet, tar Alvedon och det hjälper. Blir trött när gör något med.hoppas det inte är något i mitt huvud.för ibland känns det likadant som sist.annars mår jag väl bra trots skiten i min kropp. Fundera över hur mycket kropp fått stryk av allt det sjuka,om jag blir tumörfri och mår jag då????många frågor kommer upp när man sitter ensam.vill ju inte berätta allt för mina nära kära och beskylla de mer de har. Jag vill leva ett normalt liv. Jag orkar inte snart kämpa.men man måste ju och försöka kämpa mot cancern.min medicin har fått nobelpriset, det är ju gott att höra,att de går rätt håll.kram ta hand om varandra

Kommentarer

Postat av: Kristina

Publicerad 2018-10-02 17:08:37

Jag vill beskymma mer än jag gör,då håller jag allt ii mig,men går till min kurator ibland.jag har ett mål att kämpa på nu,idas student 2021.Kram på er

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-10-02 17:09:38

Inte beskymma menar jag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela