puff.webblogg.se

10 Januari 2018

Publicerad 2018-01-10 10:19:00 i Allmänt,

Hej alla mina vänner
Jag kan berätta trots cancern så mår jag bra.Visst blir jag trött,när jag gör lite,men då vilar jag. Tumörerna har minskar,få se om det fortsätter,så. Men jag säger att det är viktigt att inte sitta ner och deppa,för då kommer inte bli bra.Jag går ut och gå varje dag. Jag går olika långt varje dag,det beror hur jag mår. Det är viktigt för alla som inte mår så bra.Att komma ut fem minuter ca.är bra för alla människor.Då orkar man mer. När jag inte mår bra både psysiskt eller fysiskt .då säger jag till mig,gå ut och gå med dig.. Vi som bor landet och har en liten bit till brevlådan,ta en kraft att orka gå dit.det gör jag och ev bara går jag runt vårt hus och tomt. du kommer känna en skön känsla. Ni som bor i stan och känner att man inte orkar någonting. Ni kan gå ut runt ert hus eller gå ut runt ert lilla bostadsområde där ni bor,eller bara gå ut på balkongen,Frisk luft mår alla bra. Alla sjukdomar blir bättre av lite risk luft och lite motion.Trots man har en kronisk sjukdom, som jag har.Många kramar och ta vara på livet och lev just idag.
Våran goda fina Katt(Myza

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela