puff.webblogg.se

Juni

Publicerad 2017-06-11 18:15:00 i Allmänt,

Hej på er mina läsare. Nu har vi haft konfirmation för Ida .Väderet var skapligt bra.sol och regn.Hoppas studenten blir bättre. Jag har varit på mitt Läkare besök.Det var väl både positivt och negativ. Det negativ är att vid halsen har ökat med 2 mm och i huvudet,har de sätt en godartad tumör liten.Han tro att det var en läk process av operationen. Han skulle prata med neurologen om det .Det positiva var att i magen har minskat.Så den dumma cancer finns kvar och ligger skapligt stadigt i ett läge.Så jag fortsätter som vanligt med min cellgift medicin. 5 dagar och tre veckor uppehåll. Nu ska börja före breda Sofias student,som är på fredag 16/6.Härligt att jag mår faktiskt bra och orkar mer och mer,trots min cancer.Hoppas för alla att vi får snart riktig skön sommarvärme snart.
 
snart kommer våra jordgubbar i år igen.detta var förra året. kram och ta hand varandra .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela