puff.webblogg.se

23/7

Publicerad 2017-07-23 19:05:00 i Allmänt,

Hur mår jag?jag mår väl skapligt bra trots cancern.Jag går och motinera väldigt mycket.Jag blir fortfarande trött i huvudet.nu är det mellan veckor för medicin.ibland har jag ont i höften.men nu helgen hade inte alls ont i lederna och inte trött huvudet,när jag gick ca.3km uppför brant backe.Jag kände väldigt mycket nöjd.vi var på släktträff och sov på campingen i Kolmården.Men psykiskt känner mig trött och tänker hur det kommer bli.med allt.fundera om cancern kommer öka eller minska.Jag funderar på om jag kommer bli fullt frisk.eller om det kommer bli biverkningar,så man ej kan jobba mer.Jag är ledsen för att cacern går bergodalbana. Hoppas det blir bra snart.

Jag vill leva ett helt normalt liv utan cancer.
Kram på er och ta hand er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela